Articole tari si comentarii acide. Femele !

Intepaturi

Star avatar sau cacat

Posted by 2lei pe Iulie 3, 2010

http://mamecupoze.files.wordpress.com/2009/02/mama-natura.jpgIn seara asta pe antena 1 rula o noua emisiune care se vrea probabil in topul audientelor in aceasta vara.Ma cacaturi de emisiuni eu am mai vazut si m-am ingrozit si mi s-a ridicat parul pe mana la cat de penibili sunt oamenii care apar in ele dar ca asta mai rar.In prim plan era Arsinel care cred ca este platit sa apara pe la astfel de emisiuni ca altfel ar sta linistit acasa si s-ar juca cu nepotii,ei bine el trebuia sa ghiceasca, din cate am vazut eu in 5 min cat am rezistat sa ma uit acolo,ce vedeta imita unu/a.Si pula mea veneau aia care sunt platiti sa se faca de cacat la televizor si faceau exact ce le zicea „vedeta” in casca.Asa zisele vedete pe care trebuia sa le ghiceasca Arsinel ghici cine pula mea erau : ala care a prezentat o emisiune pe la tele 7 abc si acum e fix pula  doar mai apare din cand in cand pe la antene,ana maria ferent care are pretentii de mare cantareata desi ea este celebra deoarece a umblat cu nuj ce barbat cu bani si ca a pozat in play boy si a 3-a asa zisa vedeta era una blonda si mai batrana care a pozat si ea in play boy si sincer nustiu ce pula mea cauta la televizor.O emisiune ce se vrea a fi foarte amuzanta s-a demosntrat in 5 minute cat am rezistat sa ma uit un cacat mare regizat asortat cu tatele lu mama natura care il prezenta si cu baiatul gras care a slabit de la radio 21.Daca ar fi sa-i dau eu un nume nu stiu cum pula mea i-as zice,oare i s-ar potrivi „star de cacat” ?

Un sfat pentru mama natura daca vrea sa faca audienta e mai bine asa :se pune ea intr-o camera vine o vedeta, barbat ar fi bine,si ii spune ce sa faca de exemplu da-ti bluza jos,freaca-ti sanii,baga-ti un deget in cur,acum scoate-l si baga-l in gura :)))

Un răspuns to “Star avatar sau cacat”

  1. stefan said

    buna frumoaso vreau sa te cunosc ma numesc stefan

Lasă un răspuns

