Articole tari si comentarii acide. Femele !

Intepaturi

Ma cac pe mine de ras

Posted by 2lei pe Iulie 5, 2010

Am citit acum cateva pe minute pe cacatul de cancan ca la un liceu de prin buzau niciun liceean nu a promovat examenul de bacalaureat :))))).Baaaaaa cum pula mea baaaaa? Acum toti ca e vina profesorilor ca pula in cur ca bani de drum.Hai sa va fac eu o dezvaluire in exclusivitate pe care presa o stie dar nu zice ca pula mea e naspa e cu coruptie FIX PULA.La bac elevii sunt bagati intr-o sala mai mult de 70% nu au nicio treaba sunt prosti tamaie se duc acolo cu gandul ca se poate copia si de multe ori se poate dar in unele clase mai sunt si niste idioti de profesori care nu accepta sa copie nimeni ei bine si bineinteles ca elevii cad in pula mea ca nu sunt pregatiti bine, ca profesorii fac greva ,ca pe profesori ii doare in cur.Rare mai sunt cazurile in care profesorii chiar sunt bine pregatiti si isi dau silinta,dar cand ai un saariu de mizierie cum pula sa-ti mai arda sa-ti bati capul cu toti incompetentii.

Lasă un răspuns

