Articole tari si comentarii acide. Femele !

Intepaturi

inalta,bruneta,ochi caprui-verzui,92-63-92,sociabila,distractiva,foarte fitzoasa

Posted by 2lei pe Februarie 6, 2011

Ea scrie pe facebook ca este foarte fitoasa,dar la ce pula mea facea ea ma rog fite?La pula cumva sa nu fie numai ci sa fie cu duiumul ?:))) Muie daca esti foarte fitoasa de la toata lumea.

Eu cu fata asta nici nu ieseam din casa dapoi sa mai fac si fite :))) .Mars deaci!
Fotografiile sunt de pe facebook un site public deci am voie sa le public unde vrea pula mea asa ca sa nu sariti de cur in sus iar textul este un pamflet si daca nu il tratezi ca atare ti-o dau la muie

Un răspuns to “inalta,bruneta,ochi caprui-verzui,92-63-92,sociabila,distractiva,foarte fitzoasa”

  1. Bagabontul said

    un blogger pe gustu meu😉 bv frate

Lasă un răspuns

