Articole tari si comentarii acide. Femele !

Intepaturi

Mirosi a prost

Posted by 2lei pe Martie 30, 2011

https://i0.wp.com/media2.gruprc.ro/photo/thumbs/1024_/022008/8c15a8c39475cda6890d40206e50fac8.jpgMa duceam intr-o zi la bucuresti,pana acolo oameni primitori peisaj frumos,m-am dat jos din masina si am primit instructiuni de la oameni cumsecade ca sa imi pot continua drumul corect spre capitala.Mergeam linistit pe drumurile vechi si asa cum sunt ele ale patriei , pana cand intru pe autostrada totul foarte bine mergeam linistit cu limta legala si mai trecea cate unul cu limita maxima admisa de masina lui dar pe masura ce ma apropiam de capitala se simtea un miros ciudat ceva de genul tarani amestecat cu fite , transpiratie data cu parfum scump se simtea un aer bolnav am zis ca cine stie de la ce o fi dar mi-am continuat drumul in liniste.Ajuns in Capitala am tras pe dreapta sa cer instructiuni despre drum pentru ca nu eram sigur, l-am rugat frumos pe un tanar sa-mi explice si acesta m-a refuzat foarte rece.Mi-am continuat drumul si mi s-a confirmat ca mirosul era de la Bucurestenii plini de mandria de a se fi nascut acolo si de a ne demonstra noua celor din provincie ca ar fi ei mai presus doar prin acest lucru.Dar prin incercarea asta a lor demonstreaza intotdeauna ca sunt prost crescuti.Una peste alta peste tot sunt si oameni care merita respect si oameni care nu merita nimic nici macar bagati in seama , dar ce ma enerveaza pe mine sunt oamenii care nu au nimic de zis si singura replica care le-a ramas este : „esti din provincie deci esti taran” . Mult respect pentru oamenii de valoare care sunt peste tot in tara inclusiv in capitala si multa muie la baietii de Bucuresti.

Lasă un răspuns

